سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 96/7/21 ساعت 9:1 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


سیدمحمد حسینی در روزگاری مجری کمدی برنامه‌های تلویزیون بود و با رفتارهای دلقک مابانه مخاطبانی نیز داشت، تا اینکه با گم شدن بخش قابل توجهی از کمک‌های میلیاردی جشن رمضان، او برای بررسی از آنتن کنار گذاشته شد و اندکی بعد او با میلیاردها تومان از کمک‌های مردم به فقرا و مستمندان به امارات متحده متواری شد.
 
حسینی از همان امارات تصمیم گرفت ژست اپوزیسیون بگیرد و ادعاهای عجیب مبنی بر تلاش برای بازگرداندنش به ایران و تهدیدش در چندین شوی ماهواره‌ای را مطرح کرد که از اساس واقعیت نداشت و صرفاً سرپوشی برای به حاشیه راندن ماجرای کلاهبرداری این مجری بود. در همین راستا، او با نقل مکان به آمریکا، سعی کرد آلترناتیوی برای شبکه‌های سلطنت طلب باشد و در همان چارچوب فعالیت کرد.
 
طرح ادعاهای عجیب علیه اسلام و توهین به ائمه و ارائه نسخه‌های عجیب صوفی گری این شومن، همزمان شد با تشویق او به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در ایران، که طبیعتاً با رویکرد صوفیانه قابل تجمیع نیست؛ اما اینها مهم نیست. یک شومن برای اینکه دیده شود، دست به هر کاری می‌زند و در مورد حسینی، این کار می‌تواند تحریک اشخاص ناآگاه برای تخریب اموال عمومی ایران باشد.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ